Ádám Adrienn

Aktuális előadás:

Hawaii kalandok

Magamról

Ádám Adrienn vagyok a 192 oldalas könyvek szerzője.

Általános iskolás korom óta utazok külföldre. Ekkor léptem be egy cserediák programba, melynek keretein belül egyszer Bulgáriába és kétszer Törökországba utaztam.

Több mint tíz éve végeztem utazásszervezőként, valamint számtalan teljesen más irányú végzettséget szereztem, így gyakorlatilag a külföldi munkavállalás számomra egészen egyszerű, mert hogy én mindig külföldben  gondolkodok.

Hét évig éltem Ausztria fővárosban, Bécsben. Először aupair, majd később egy üzleti család teljeskörű asszisztense lettem. Szabadidőnkben egyre többet és többet kezdtünk el utazni a férjemmel, mint pl: Egyiptom, Dubai, Seychelles-szigetek, Málta, Anglia, Franciaország, Belgium, Mallorca, Görögország és számtalan más gyönyörű helyet látogattunk meg.

Annyira megszerettük az utazást és lett elegünk az alkalmazotti életből, úgy döntöttünk, felmondunk munkahelyeinken és világgá megyünk. Ez már több mint egy éve volt. Természetesen ez nem ilyen egyszerű. Közel két évig terveztük, szerveztük a továbbiakat, s megteremtettük azt az anyagi biztonságot, mely szükséges ehhez az életmódhoz.

Azóta bejártuk hol autóval, vonattal, busszal, kerékpárral Európa egy kis részét (Németország, Liechtenstein, Franciaország, Monaco, Olaszország, San Marino, Svájc, Anglia…).

Majd Hawaii-szigeteken három hónapot töltöttünk el, harmincadik születésnapom alkalmából.

Idén januárban pedig egy Ázsiai körutazás keretein belül eszméletlen helyeken jártunk (Maldív-szigetek, Kuala Lumpur, Bangkok, Phuket, Bali, Szingapúr, Athén).

Az utazások mellett a 192 oldalas könyvek szerzője vagyok, mely egy magánkiadás, három kiadvánnyal. A legutóbbi a Hawaii Kalandok, – ez a könyv teljes egészében Hawaii-szigeteken íródott, melyről az előadásomat is tartom. Ebben a könyvben kendőzetlenül őszintén írok a fent említett rögös útról, mely telis-tele van gyönyörű emlékekkel és sok-sok nehézséggel. De ma már függetlenül utazhatok és élhetem az álmaimat, melynek élményeit szívesen átadom utazóknak, utazásra szomjazóknak. Kezdő utazóknak adok motivációt, utazási tippeket, hogy ők is elinduljanak megvalósítani az álmaikat.

– A végletek embere. Mostanában fogalmazódott meg bennem egy új fogalom, hogy mi is/ ki is vagyok én pontosan, hiszen a környezetem szerint követhetetlen az életem, mindig máshol vagyok, mindig valami mással foglalkozok.

„Egy luxus nomád”, ami annyit jelent a részemről, hogy gond nélkül elutazok három hónapra egyetlenegy hátizsákkal Hawaii-szigetekre, ahol önkénteskedek, mint masszőr, vagy csiszolok, festek, gazolok, és gekkókkal, valamint egyéb rovarokkal osztozom a külvilágtól távol a dzsungelben egy félig nyitott bungalóban. Majd következő hónapban tűsarkúban tipegek, koktél ruhában Monacoban rulettezek, luxus butikokba járok és öt csillagos szállodában szállok meg.

A legjobb az egészben, hogy én mindkettőt eszméletlenül élvezem. Nincs kedvencem, egyszerűen csak élem az álmaimat, és azt csinálok amikor amihez kedvem van és ebben az utazásban a férjem lett a tökéletesen partner. Én mertem nagyot álmodni, és ezt tanácsolom mindenkinek. Határ a csillagos ég és még azon is túl!